Вставай, народе мій!

Вставай, народе мій! 
Прийшла лиха година. 
Борись, народе мій! 
І буде світла днина. 
Эднайсь, народе мій! 
У єдності ми - сила!
І вір, народе мій, 
Що правда незборима!
Брехнею світ пройшли 
Московськії ординці 
І смерть свою знайшли 
На Україні-ненці. 
Брехнею світ пройти - 
Назад не повернути. 
Тож будуть їх кістки 
У нашій землі гнити. 
Розвіється брехня,
Як цвіт кульбаби в квітні 
і заплатить русня 
За злочини столітні. 
І заплатить сповна 
За кров невинно вбитих.
Ми молимось щодня, 
Щоб жах цей зупинити. 
Творець почує Українців, 
Поможе зло здолати. 
Бо нація катів і вбивць 
Не має права існувати. 

 Маріанна Веселовська 17.08.2022р.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сценарій до Дня Незалежності України 2022 р.

Вітання колегам бібліотекарям

Зиму проводжали, весну закликали.