Сценарій "Миколай іде - Різдво веде"

 

Сніговик:      (На авансцені)

Снігу навалило…

Ух… зима…

Діточки мене зліпили…

Кра-а-со-о-та…

О-о! Знайшов кусочок льоду –

Подивлюсь на свою вроду.

(Милується на себе в дзеркальце. З протилежного боку виходить зайчик)

Зайчик:

Хо-о-ло-о-дно…

І го-о-ло-о-дно…

Ворог клятий ліс спалив,

Усе живе погубив.

От би зїсти капусти-и-ну…

О-о! Сніговик… Дай морквину!

(намагається вхопити морквину-ніс у сніговита)

Сніговик:

Мого носа не чіпай!

Зайчик:

Та голодний я… ну… да-а-й…

(намагається вхопити морквину)

Сніговик:

Та не бешкетуй, прошу –

Ось послухай, що скажу:

Мене діти, як ліпили,

Між собою говорили,

Що готуються до свята –

Миколая зустрічати.

Зайчик:

А де свято – там смачненьке.

І хатиночка тепленька!

О, ура! Ура! Ура!

Яка мила дітвора!

(і похнюпився)

Але ж нас не запросили…

Буду плакати щосили.

Сніговик:

Миколай іде до всіх

Через гори, через сніг.

Попри обстріли, війну

Обдарує дітвору.

Зайчик:

Нас також? Малих звірят?

Сніговик:

Ну звичайно, всім він рад!

Всіх запрошуєм на свято

Миколая величати.

(Звучить пісня «Святий Миколай запрошує в гості» , відкривають занавіс. На сцені діти пишуть листи)

Зайчик:

Добрий вечір. Ми на свято

Миколая величати.

Яна:

Щиро раді вас вітати.

Будем разом святкувати.

Павлик:

Зайчику,бери поїж.   (підсуває тарілку з тістечками)

В лісі голодно еге ж?

Зайчик:

Дякую. Так зголоднів.

Змерз аж хвостик задубів.

Сніговик:

Що ви пишете, діти?

Можна спросити?

Павлик:

Заповітні бажання,

До Миколая прохання.

Зайчик:

Лапатий сніг нагнув додолу віти,

Дороги крижані, слизькі мости.

Без світла і тепла. А наші діти

До Миколая шлють і шлють листи.

І від дітей послання не звичайні –

Велосипеди, іграшки? Та ж ні!

До Миколая пишуться прохання

Про допомогу і кінець війні.

Для ЗСУ прохають суперсили,

Невидимості у важких боях.

Прохають, щоб вернулися живими,

І про легкий до перемоги шлях.

І про удачу, щоб на кожнім кроці,

І їжу, й захист від ворожих мін…

Це все, що просять діти в цьому році…

І без підказок. Пишуть все самі.

(Пісня « Молитва до Миколая»)

Сніговик:

Нехай цей голос до небес полине,

Почують і Господь і Миколай

Прохання української дитини

І перемога хай прийде в наш край.

Зайчик:

Ви що, листи зібрались дроном відправляти?

Миколай в дорозі. Пошта вже не встигне передати.

Павлик:

Якби я дрона мав

То на фронт би віддав.

Яна:

І що тепер робити?

Зайчик:

Ельфа запросити.

Він полетить назустріч Миколаю.

І де знайти його я знаю.     (вибігає)

Сніговик:

Наш  добрий Святий Миколаю!

Я вірю, ти чуєш мене!

Тебе я прошу і благаю –

Скоріше війна хай мине.

(Заходять зайчик і ельф)

Зайчик:

Знайшов, привів, листи давайте.

Ельф:

Привіт. Я полечу. До зустрічі. Чекайте.

(Виходить з листами)

Сніговик:

А давайте нудне чекання

Зміним на цікаве малювання.

Яна:

Це як? Запутали мене.

Зайчик:

Миколай іде – Різдво веде.

Будем листівки малювати,

Щоб воїнів з Різдвом вітати.

Сніговик:

Он дорослі допомагають –    (показує на скриньку «Зігрій воїна»)

На теплі речі воїнам збирають.

А наші малюнки і слова подяки

Зігріють душу і серце солдату.

Павлик:

Так ми уже намалювали.    (показує)

Яна:

І написали.     (показує)

Зайчик:

Молодці, малята!

Давайте молитву читати,

Щоб Миколай її почув

І про нас не забув.

(складають ручки, читають)

Молитва:

Святий Миколаю,

Прийди до нас з раю,

Принеси нам миру

В рідну Україну.

Святий Отче Миколаю,

Тебе щиро ми благаєм

Принеси в своїй торбинці

Не цукерки і гостинці,

Не солодкі мандаринки

І не в іграшках ялинки.

Телефона теж  не треба.

Тільки мирного нам неба!

Ельф:

Молитва ваша почута –

Викрешують іскри копита.       

Ще хвилька, діти, і між вами

Тут стане Миколай святий

Він щирим серцем і дарами

Опиниться у залі цій.

Зайчик:

Друзі, давайте співати –

Колядкою Святого зустрічати!

(Пісня «Миколай, Миколай, ти до нас завітай»)

Ангел:      (за лаштунками)

Хай засяє світ ясний!

Миколай іде Святий!

(Заходить Миколай з ангелом)

Ангел:     Вітаєм  вас, любі діти, і ваші родини!

Нехай добро з вами буде і щастя щоднини!

Миколай:

Я прибув до вас сьогодні

З сонячного раю,

З неба вам привіт приношу

І благословляю.

Всіх дітей, що добрі, щирі

Зі святом   вітаю.

І для кожної дитини

Я дарунки маю.

Женя:

Святий Миколаю, не хочем дарунків,

В нас інші бажання в ці темні часи -

Ти замість отих загадкових пакунків

Нам мир у торбині своїй принеси...

Закрий наше небо своїми руками,

Щоб вражі ракети не падали знов...

Щоб син повернувся скоріше до мами,

Щоб тут, в Україні, розквітла любов...

Лікуй наші рани... бо їх не злічити,

В окопи холодні неси теплоту...

І дай нам терпіння усе пережити,

Спини, якщо можеш, цю кляту війnу!

Миколай:

Знаю, любі, все я знаю.

Я щодня листи читаю.

Пишуть українські діти,

Що розкидані по світу.

Пишуть під ракетний свист

Із розбитих сіл і міст.

Біль і сльози через край.

Ану, Ангел, зачитай.

Ангел:     (читає листи)

1.     Святий Миколаю, тебе ми благаєм,
Не треба нам горя й війни!
Дай миру і спокою нашому краю,
Усіх ворогів прожени!

Жорстокі бої не вщухають сьогодні,
В окопах — найкращі сини.
Ціною життя, будь-якої погоди,
Кують перемогу вони.

Святий Миколаю, ми просим уклінно,
Врятуй їх від кулі й біди!
Живими верни їх з війни неодмінно,
Нещастя і смерть відведи!

Хай наші Герої вертаються з бою,
Нехай їх Всевишній хранить.
Хай мамине серце не рветься від болю
Й ніколи душа не болить.

Дай щастя і радості кожній людині,
Достатку й любові у дім.
Дай волі і злагоди нашій країні
Й добра українцям усім!

 

2.     Добрий, щедрий Миколаю!
Не за себе я благаю,
А за тих дітей маленьких,
У яких немає неньки,
У яких загинув тато;
Дай гостинців їм багато,
Якнайкращих дай охоче;
Бо засмучені в них очі,
Невеселі добрі личка,
Хоч вони і невеличкі

Миколай:

Всі діти пишуть: «Дарунків не хочем.

Лиш перемоги і миру ми просим.

Але дарунки вони заслужили

Бо Україну щиро любили –

Допомагали всім, чим могли –

Кошти збирали, сітки плели.

А що діти ви прохали?

Про що у листах писали?

Я не встиг ще прочитати –

Можете самі сказати.

Павлик:

 Мій добрий Святий Миколаю!

Я буду слухняним, повір !

Один лиш дарунок прохаю –

Даруй нам всім спокій і мир

Андріана:

Зроби, щоб усі посміхались,

І все так було, як колись,

Щоб ми від сирен не здригались,

За долю свою боячись.

Аліна:

Святий Миколаю,
Тебе я прохаю,
Щоб приніс ти взимку 
Мир в нашу домівку.
В домівку єдину — 
Рідну Украіну!
Все добре хай буде
І радіють люди

Яна:

Святий Миколаю,
Я тебе благаю,
Пошли щастя й світлу долю
Козацькому краю.

Дарина:

Святий Миколаю! Так хочеться миру!
Єдине бажання у всіх тепер щире!
Щоб зникли ракети, шахеди, тривоги,
Знов радість до нас відшукала дорогу.
Щоб воїни всі повернулись до хати,
Ординців змогли переможно здолати!
Миколай:

Я пишаюсь вами, діти!

Україна буде жити!

І досягне всіх висот,

Бо в нас кожен патріот!

Заслужили ви дарунки –

Тож отримуйте пакунки.

(вручає подарунки)

Бачу в залі є малята.

Їм дарунки теж на свято.

(Вручє малечі дарунки, діти розказують віршики)

(пісня-танок навколо ялинки «Миколая свято»)

Миколай. 

Благословляю вас діти, український цвіте!

Будьте завжди всі здорові, радісні, завзяті

Хай панує Боже слово в кожнім серці й хаті.

Я несу я в дарунок щастя, мир,достаток,згоду,

Віру всім у перемогу нашого народу.

Згине скоро зло й руїна, Бог не спить, чатує…

Нашу славну Україну ЗСУ врятують!

Буде ненька –Україна вільна і багата,

І святкова пісня буде на весь світ лунати!

Сніговик:

А нам би дочекатися Різдва,

Одну молитву передати Богу -

Щоб Україна вистоять змогла,

Пошли нам, Боже, мир і перемогу!

Зайчик:

І воїнам пошли свій оберіг,

Хай кулі їх ворожі оминають.

І передай, що з бойових доріг

Додому на Різдво їх всіх чекають.

Пісня «Хай буде мирною зима»

Підготувала Веселовська М. І.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сценарій до Дня Незалежності України 2022 р.

Вітання колегам бібліотекарям

Зиму проводжали, весну закликали.