Сценарій до 33-ї річниці Незалежності україни

 

Женя:   Я - Україна!
Я сильна країна! Вольова.
Ніколи не стояла на колінах.
Ніколи за чужим ніде не йшла.
Я виживу...Хоч… у руїнах...
Я з Господом. Тому іще жива.
Я непокірна, славна Україна!
У мене врода ніжна, чарівна
І мова чиста, солов'їна.

 

Софійка :   Я маленька українка –

Треба всім це знати,

Українець є мій тато,

Українка – мати.

Українкою вродилась,

Українка буду,

Та про рідну Україну

Ввік я не забуду.

 

Павлик:   Українець я маленький,

українці батько й ненька,

українці дід, бабуся

і я дуже цим горжуся!

 

Яна:   Україна – рідний край.
Поле, річка, синій гай.
Любо стежкою іти.
Тут живемо я і ти.

 

Дарина:   Я дівчина-українка,
Вкраїнського роду,
Українці – то є назва
Козацького роду.
Україна – то край славний,
Аж по Чорне Море,
Україна – то лан пишний
І степи і гори.
І як мені України
Щиро не кохати?
Мене ненька по-вкраїнськи
Вчила розмовляти.
І як мені України
Щиро не любити?
Мене вчили по-вкраїнськи
Господа молити.
За свій рідний край і нарід
Я Господа молю:
Зішли, Боже, Україні
Мир, щастя і долю!

 

Саша:   Ми дуже любим весь наш край,
І любим Україну,
Її лани, зелений гай,
В саду — рясну калину.
Там соловейко навесні
Співає між гілками:
Та й ми співаємо пісні -
Змагається він з нами!

 

Женя :    — Як ти любиш Україну,
                 Мій маленький друже?

Яна:
— Нашу рідну Україну
Люблю дуже, дуже!

 

Павлик:
— З Україною нікого
В світі не боюся.
І щоранку я до Бога
За неї молюся.

 

Софійка:
Щоб була щаслива, дуже,
Щоб була багата.
Я люблю її так дуже,
Як маму і тата.

 

Саша:  

Ми — українці, ми — народ!
Прадавня нація, що хліб ростити вміє.
Багато є у серці в нас щедрот,
А світ від пісні нашої ясніє.

В нас - українців хліб на рушнику,
І нас у світі впізнають по мові.
Хоч долю маєм часом нелегку,
Але за волю йти у бій готові.


Народ ми волелюбний всі віки,
І мир у нас закладений в природі.
Та все ж ідуть у бій чоловіки,
Щоб клятим ворогам сказати: «Годі!»

Дарина:   І ми єднаємось завжди у боротьбі,
Бо любимо на вільній волі жити
В любові, в світлі, в дружбі — не в злобі,
А в єдності! Ми вміємо любити!
Народ ми древній, мудрий всі віки.
У бій йдемо разом — не поодинці.
Засвічувати вміємо зірки!
Ми — нація! Народ! Ми — українці!

Гімн України

 Саша:     Так є повік –
Ми в світі українці!
Своє буття окреслили давно.
Нас мордували, нищили ординці,
А ми не покорились все одно.

Ми не святі.
Нема над нами німбів.
Та святість Божу в душах бережем.
Своєї Батьківщини кожний символ
Покривдити злочинцям не даєм.

Дарина:   Ми випили бездонну чашу горя.
Кривавлять й нині рани від тортур.
Вдаря трагічно дзвін голодоморів.
Пронизує Чорнобиль до зажур.

І зараз нас готові розчавити
Скажені пси безбожного Кремля,
І руки кров'ю нашою умити,
Щоб котрий раз здригнулася земля.

Саша:   А ми – у бій.
А ми не поодинці
Благословили єдністю безмеж.
Ми Українці, світе!
Українці! 
Ти серед інших нас упізнаєш.

Женя:   І вже падіння наше неможливе,
Бо Україна б’ється немов лев!
На землі мирній цвістиме калина -
Ми Україну знову підіймем!

Пісня «Ой у лузі червона калина»

Женя:   Я — Україна!

Вільна, незборима і єдина!

Лиш перед Богом я на колінах.

Кличу вас люди зліва і справа

Боріться за волю, збережіть Державу!

Єднаймося, сестри, єднаймося, браття,

Пора вже звільнитись від цього прокляття!

 

Саша:   Допоки можна все терпіти,
Мовчати, сидячи в кутку?
Повстали нині наші діти
За Україну дорогу.
Тож дай нам, Боже, тої ж сили,
Щоб нечисть всю перемогти,
Щоб наші діти в щасті жили,
В здоров’ї й мирі назавжди.
Хай колоситься лан пшениці,
Хай лине пісня голосна.
Народ наш — він твердіший криці,
І перемога в нас одна.

         Пісня «Не здолати Україну»

Женя:   О, мій народе, пресвятий,

Талановитий, мій народе!

Всі сили ти свої згуртуй

Для перемоги  і свободи!

За честь, за правду і свободу,

Борись за вільний світ людей

Аби здобути  кращу долю,

Для себе і своїх дітей.

                 Падає зірка з неба.
Що ж загадати мені?
Що побажати для себе?

Для тебе, для своєї землі ?
В мене бажання єдине -

 Щире , велике , одне:
Миру для України !

Для мене , для тебе , і все.
Тільки б здійснилось бажання !
Боже, хай скінчиться вже:
Біль і тривога щоденна ...
Горе , жорстокість і зло...
...Жаль тільки , що не повернеш ...

Тих кого небо взяло...

 

Дарина:   Пам’яті загиблих Героїв

Весна переходить у літо…

Чи й справді вона була?

Весна недолюблена квітами,

Коли стрілянина, війна…

 

Земля одягнулася маками…

Роса чом сльозою бринить?

І верби всі вітами плакали –

Життя обривала мить…

 

Душа калини зболіла…

Дорогами хрещені сни?

Криниця щаслива зміліла,

Бо трави у смутку лягли…

 

Заплаче «субота зелена»…

Чи стихне пташина в гаю?

Лиш вітер повідає клену

Про тих, хто поліг у бою

 

Саша:

Заради щастя і свободи,

Заради гідності народу,

Заради честі України

Вшануємо синів країни,

Тих, що в нерівному бою

Свою Вітчизну захищали

І кров за неї проливали.

Героям України – слава!

 

Благословенна та держава,

Що має відданих синів!

Хвилина мовчання – в пошані голови схилім.

«Плине кача по тисині»

Дарина

Так сталось – що таке війна
Не знала мама, не знала і бабуся,
Так сталось, що тепер, це знаю я,
Це страшне слово. Я його боюся!


Боюся щохвилини, та щодня,
Поверне хто тепер мій спокій?..
Та ні! Ще є слово Патріот!
Воно несе в собі той зміст глибокий!


Це той – хто любить свою землю, свій народ,
Це той – хто вірний, добрий , не жорстокий!
Солдате! Воїне, Герой!
На тебе я надію покладаю,


Я вірю – буде все гаразд,
АДЖЕ ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ!!!!

Женя

Ти думав що я вмиюся слізьми?
Впаду перед тобою на коліна?
Нащадку сумнозвісної орди
Не по зубах тобі я – Україна!!!

Я – нація, я – сила, я – народ,
Я – світло, що ніколи не згасає,
Я – правда, без прогнилих нагород,
Я – істинна любов, що не вмирає!!!

Ти думав я струмочок без води?
А я ріка стрімка, глибоководна,
Я з кожним днем міцнішаю, а ти?
Все нижче й нижче падаєш, – в безодню…

Саша

Ми, українці - нація прадавня

На цій землі — багато тисяч літ.

Культурою й традиціями славна,

і багатющий в нас духовний світ.

 

Свої казки, легенди і повір’я,

дотепні жарти і слова ясні,

своя хатина біла і подвір’я,

і неповторні, трепетні пісні.

       

Дарина

В благодатнім квітучім краю,.

Українці від роду до роду,

Берегли ,мов зіницю свою,

Рідну мову і звички народу.

 

Оповідки , легенди, пісні -

Це одвічна історія наша,

Хай  живуть  у тобі  і в мені

І завжди буде повною чаша.

 

Чаша пам’яті ,доблесті, слави ,

Хай  звеличує  гордий  народ ,

І ніякі ординські держави

Не обмежать нам прав і свобод.

 

Пам’ятаймо ж ,що ми українці,

Що  господарі  власної  долі,

І ніколи,  ніякі  чужинці ,

Не дадуть нам ні щастя, ні  волі.

Софійка

Ми українці. Хоч іще малі,

Яна

Та твердо можемо сказати:

Павлик

Ми будем, як Шевченко заповів,

Любити над усе Вкраїну-мати!

         Пісня «Любіть Україну»

Женя

Просімо, українці всього світу,
Просімо в Бога прощення щодня. 
Щоб Бог дав сили встояти в цій битві,
Щоб милість була Божа і броня!

 

Щоб взяв Господь, під Божу охорону
Країну нашу зболену, в сльозах.
Щоб ворогам Свою дав перепону,
Щоб зрештою закінчився цей жах!

Бог завжди чує щирі покаяння,
Молитву серця і душевний плач.
Помножмо всі зусилля та благання,
Скажімо кожен: "Господи, пробач..."

 

Щоб відродилась ненька-Україна,
Щоб у стократ прекрасніша була!
Щоб знав весь світ, кожнісінька країна, 
що з нами Бог! Бог миру і добра!

                

Дарина:  

Й настане мир на Україні

І заколосяться поля

І будуть жити люди в мирі

Без проклятого москаля.

 

 Прийде той час і та хвилина –

 Та перемоги світла днина!

 Назавжди вільна і єдина

 З руїн воскресне Україна!

                    пісня «Заспіваймо пісню»

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вітання колегам бібліотекарям

Зиму проводжали, весну закликали.

Творча студія