Сценарій до Дня матері, Дня сім'ї та Дня вишиванки "Від коренів роду"

 

Ведучий   

Росте від кореня кожна рослина.

Від коренів роду зростає людина.

А корінь роду то сімя, родина,

Звичаї предків та Батьківщина.

Ведуча   

На світі білому єдине,

Як і Дніпрова течія, -

Домашнє вогнище родинне,

Оселя наша і сім’я.

Ведучий     

Сімя, родина, рід – які слова святі,

Вони потрібні кожному в житті.

І батьківський поріг,

І мати – берегиня роду,

І вишиваний оберіг –

Святині нашого народу.

Ведуча    

Сьогодні в нас потрійне свято

 

Про найдорожче  мову поведемо.

Гостей до нас прийшло багато.

Низький уклін вам щиро шлемо.

Ведучий     

Сьогодні День матері-мами

Чиє серце завжди з нами.

Завтра День сімї –

Найкраще місце на землі.

І свято вишиванки за три дні –

Наша краса, наш оберіг.

Ведуча     

Давайте хоч би на хвилину

Забудемо жахи війни

І заспіваєм про родину,

Матусям нашим дорогим.

                  ( пісня «Родина, родина, від батька до сина..»)

Може в житті хтось принаду підкине

У чарівничих, звабливих очах.

Тільки родина, як зірка єдина,

Твій порятунок – надійний причал.

Ні, не шукай в своїм серці причину,

Якщо зневіра тебе обпече...

Тільки родина у прикру годину

Схилить надію тобі на плече.        

Приспів:

Родина, родина – від батька й до сина

Від матері доні добро передам.

Родина, родина – це вся Україна

З глибоким корінням, з високим гіллям.

 

В морі спокуси є хвилі великі,

Та не забудь у захопленні ти,

Що лиш родина - бальзамові ліки,

Ліки від старості і самоти

Все відцвітає, і жовкне, і гине,

Вітром розноситься, ніби сміття…

Тільки родина як вічна зернина

На невмирущому полі життя.             Приспів: (2)

   

  Читець    Женя

Родино, дорога родино!
Що може бути краще в світі цім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський дім?
Де можна більше зачерпнуть любові?
Де взяти більше доброти?
Як в материнськім ніжнім слові,
Як з батька щедрої руки!
Отож зібралися ми нині
На святі нашім гомінкім,
Щоб поклонитися РОДИНІ
І побажати щастя всім!

Хай славиться рід наш, сім'я і родина,

Хай перемогу і мир здобуде  Україна.

 

 

Діти:        Аліна

Батьки для нас — це найдорожчі люди,

Вони піклуються і думають про нас.

І хай завжди в нас тато й мама буде,

Й ніколи війни не тривожать нас.

Хай мир настане в рідній Україні,

Хай ворог згине на віки-віків!

І хай здоров'я буде у родині,

Щоб радість й сміх веселий наш дзвенів!

Родині ми складаєм славу нині,

І скажемо багато добрих слів.

 

      Андріана

Два слова чарі́вних — лиш мама і тато,
А скільки в них любові і тепла!
Бо тато і мама — це рідні нам люди,
Рідніших у цілому світі нема.

А ми, мов пташенята у гніздечку,

До маминого тулимось тепла,

І до татусевого доброго сердечка.

Тож треба, щоб любов в сім'ї жила.

 

       Саша
Є в нашій мові прекрасні звертання,

Добрі і щирі, чудові слова.

Тими словами усяк без вагання.

Маму найкращу свою назива.

Мамо, матусенько, мамочко, ненько,

Матінко, усміх твій ніжний ловлю.

Мамочко рідна, моя дорогенька,

Я над усе тебе в світі люблю.

 

       Дарина

Матусю рідна, я тебе кохаю,

Бо ти найкраща, матінко моя.

Ти все для мене робиш, я це знаю,

Тож бути доброю у тебе вчуся я.

І бути мудрою, й таке ж терпіння мати,

Вродливою я хочу бути, як і ти.

З шляху правдивого ніколи не звертати,

А прямувати чітко до мети.

 

         Яна

 Мама - найкраща людина у світі,

Знають це всі: і дорослі, і діти.

Горе не ляже на рідний поріг,      

Мама не пустить, вона - оберіг!

 

        Павлик

А я до тата хочу звертатись.

Хочу в словах передати тепло,

Щоб мій татусь міг частіше всміхатись

І щоб в душі його сонце цвіло.

 

Ведучий

Рідний дім, рідні люди, найкраща родина,
Найдорожчі традиції, думи й пісні...
Саме з цього — Вітчизна, моя Україна.
Саме з цього — дороги у Всесвіт ясні.

Ведуча

І вишиванка — символ України,

Дзеркало народної душі,

Ця  вишиванка – оберіг родини,

Мамині молитви у нічній тиші.

 

Читець     Женя

Проводжала сина у дорогу

І молилась щиросердно Богу.

І казала: «Де б не був, синочку,

Бережи матусину сорочку».

 

Гаптувала в пору злив і грому,

Щоб здоровим повернувсь додому.

Вишивала, укладала чари,

Щоб в полон не брали яничари.

Малювала галки і зозулі,

Щоб летіли мимо вражі кулі.

 

Вишивала день і ніч по краплі,

Лиш би тіло не рубали шаблі.

Дарувала сонця щедрі зблиски,

Щоб покласти внука до колиски.

 

Щоб вернувсь до рідного порога –

Вишивала і просила Бога:

«Отче Боже і святая Мати,

Хай синочок вернеться до хати!

 

Через роки син прийшов додому,

Наче сонце вишите на ньому.

Поклонивсь, припавши на коліна,

Та й промовив тихо:«Мамо рідна!

Не оця б з молитвами сорочка, -

Не було б ні внука, ні синочка!!!»

                   (пісня «Мамина сорочка»)

 

Ведуча

Бережіть материнське серце,

Бо воно, як воскова свічка.

То на ґноті маленьке сонце,

 Ніжне й тепле, але не вічне.

Коли спокій і радість у хаті,

То горить воно рівно й тихо.

 Як прикутая пташка крилата

 Стрепенеться, віщуючи лихо.

Затуліть теє серце ніжне

Од вітрів забуття й тривоги,

Каяття принесіть їй, хоч пізнє,

І утріть гіркі сльози знемоги.

Розсипа серце мами проміння

На пелюстки долонь дівочих,

 Тихо скапує нам на сумління,

  Зазирає, мов совість в очі.

 

Ведучий

Дякую Вам, мамо, за пісні крилаті,

І за щедрі свята в нашій рідній хаті.

Бачу Ваші очі в срібно-сивім сумі.

В них світають ночі в сонячній задумі.

 

                Ви в молитвах Божих бережете світло,

                Щоб життя у мирі і в надії квітло –

                Щоб світило сонце нашій Україні

                І всміхалось дітям небо синє-синє.

 

                Дякую вам, мамо, за високу долю,

                За зелене жито на веснянім полі.

                Дякую вам, мамо, за прожиті роки,

                За турботи серця, за родинний спокій.

 

                 (пісня «Мамочко моя».)

У моєї мами очі, наче зорі,

У моєї мами руки золоті.

Ніжно поцілую, квіти подарую,

Бо вона – найкраща у житті!

Приспів:

Мамо, мамочко моя,      

Не сумуй і не журись,

Обертається земля,      

Я з тобою – посміхнись!   (2)

 

У моєї мами серце лебедине,

У моєї мами руки – два крила,

Ніжно поцілую, квіти подарую,

І слова любові, вдячності, тепла!

Приспів. (2)

Мамо, мамочко моя,      

Не сумуй і не журись,   

Обертається земля,      

Ми з тобою – посміхнись!  (2)

 

Ведуча
у теплий святковий і сонячний день

Ми рідним матусям співаєм пісень.

Здоровя і щастя бажаємо їм

І квіти весняні даруємо всім.

            (діти дарують мамам квіти і читають при цьому віршик)

Ведучий

Куди б життя дороги не вели

Наказ батьківський памятаєм ми:

Як би тобі, сину, в світі не було,
Не скупись ніколи людям на добро.
Бо і так доволі хтось насіяв зла,
І холонуть душі наші без тепла.
Забувають діти мову матерів
Глянь, від того болю світ аж посірів
І тріщить з розпуки зранена земля,
І сивіти стала матінка моя.

Ведуча
Сину мій, синочку, синьоока зірко,
У житті буває солодко і гірко.
Як би твої очі не манили зваби,
Не посмій вчинити Україні зради!
Не посмій зламати гілку калинову –
Сиротою станеш, як забудеш мову.
Можеш призабути запах рути-м'яти,
Але рідну мову мусиш пам'ятати!
Можеш не впізнати голосу діброви,
Та не смій зректися свого родоводу!

      (Пісня « Україна – це ми »)

Народились ми в Україні

На Поліссі, на Буковині,

На Поділлі і на Волині,

Біля сивих Карпат і в Криму.

Краю рідний мій, любий краю,

Якщо хтось мене запитає:

"Що таке, скажи, Україна?"

Я скажу відверто йому:

Приспів:

Україна - це я!

Україна - це ти!

Україна - це ми!

Україна!

Дивний спів солов'я

В білих квітах сади

Чорне море, Донбас, полонина!

Ми - єдина сім'я,

Сестри ми і брати,

Ми з тобою і є ця країна!

Україна - це я!

Україна - це ти!

Україна - це ми!

Україна!

 

Ведучий

Здолає ворога моя країна,
і буде мир і світле майбуття.
Бо  наш народ — одна свята родина,
А кожен з нас в родині цій дитя.

 

Ведуча

Хай мир настане в Україні,

Хай щастя поселиться в ваших родинах,

Хай діти сміються у вашій хатині,

Хай голуб голубку кохає й шанує,

Повага та спокій повсюди панує.

Здоров’я вам, любові і добра!

На многії-многії мирні літа!

 

                 (пісня «Щастя, добра і любові»)

Як птах, що у небо злітає,

Як річка в долині біжить –

До вас хай добро завітає

І піснею в серці звучить.

          Приспів   (2)

Миру, добра і любові

Щиро бажаємо вам!

Миру, добра і любові –

Дітям, онукам, батькам.

Як літо настане чи осінь,

Зимою або навесні,

Коли за вікном дощ і сонце –

Хай будуть щасливими дні!

Миру, добра і любові –

Звучить, як молитва свята!

Миру, добра і любові

На многі і многі літа!

          Приспів  (2)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сценарій до Дня Незалежності України 2022 р.

Зиму проводжали, весну закликали.

Вітання колегам бібліотекарям