"Я - моя родина - Україна". Сценарій до Дня матері, Дня сім'ї, Дня вишиванки.

 

Звучить пісня «Мамин день»

(Виходить Женя, сідає на лавочку, думає.

Підходить Андріана, сідає поруч)

Андріана: Привіт! А ти чого така зажурена?

Женя: Та от, ти ж чуєш, сьогодні мамине свято!

Андріана: Ну… і чого сумувати ?

Женя: Нам потрібно придумати своїм мамам подарунки! А нічого путнього в голову не лізе.

Андріана: А давай, уявимо себе на місці наших мам. Про що б ми мріяли, а??? 

Женя: Г-м-м… мрію прийти додому з роботи, лягти на диван, і дивитися телепередачі.

Андріана: Мрію старіти лише до 40 років.

Женя: Хочу, щоб обід і вечеря з'являлися самі по собі.

Андріана: А я мрію, щоб ранок починався з сніданку в ліжко.

Женя: Мрію влізти в ті старі джинси.

Андріана: Мрію, щоб туш, помада і парфуми не закінчувалися.

Женя: Та ну, якась дурня, а не мрії. Мами ж наші дорослі і мрії в них, напевно, серйозні.

Андріана: Згідна. Давай мріяти серйозно.

Женя: Мрію, щоб закінчилася війна, щоб скоріше перемога.

Андріана: Так! І щоб свято, пісні, квіти, вітання!

Женя: Стоп. Те, що треба! Ми подаруємо мамам гарні пісні, квіти, листівки і хороший настрій.

Андріана: Чудово. Давай, кликати друзів – будемо разом наших мам вітати.

(Звучить продовження пісні «Мамин день», виходять.

Заходять Саша і Дарина, сідають за стіл. Звучать позивні теленовин)

Дарина: В етері наші новини! Телеканал  Бегендят + представляє спеціальний випуск  «Особливе для найдорожчих»

Саша: Доброго дня! З вами у студії  працюють Дарина Висоцька

Дарина: та Олександр Чухра.  

Сьогодні незвичайний день. Сьогодні ми вітаємо всіх матерів зі святом!

Саша:  Отже пропонуємо вашій увазі кілька цікавих та несподіваних фактів про наших матерів!.

Дарина:  Жінки моргають приблизно в 2 рази частіше, ніж чоловіки.

Саша:   Позіхаючи, жінка прикриває рот долонею, а не кулаком.

Дарина: 2 кг губної помади з’їдає за своє життя жінка, регулярно підмальовуючи губи.

Саша: Замахуючись, щоб щось кинути, жінка відводить руку не вбік, а назад. Саме тому панянок ніколи не посилають підривати танки.

Дарина:  Сідаючи, жінки стискають коліна або просто тримають їх паралельно. Тому в громадському транспорті краще мати панянку за сусіда.

Саша: Майже 10 % жіночого населення світу страдає від не контрольованості вживання їжі та переїдання.

Дарина: Жінки почуваються некомфортно, якщо мають вільні руки. Саме тому вони постіно мають в руках сумочку, телефон, запихають руки в кишені

Саша:  А тепер трошки пожартуємо. Жінка в торгівельному центрі –

як маршрутка - поки не крикнеш,  не зупиниться.

Дарина:  Як кажуть наші матері

«Іноді чоловіка від мене трясе.  Все-таки я приголомшлива жінка!» 

Саша: У принципі, жінка може і промовчати, але справа в тому, що у жінки немає такого принципу. 

Дарина: Фраза: "Любий, подай, будь ласка, КОЛЬОРОВІ Невидимки", геть руйнує чоловічу логіку.

Саша: Мама - як викладач на іспиті: начебто готувався, все правильно розповів, а вона тебе хоп і на якійсь дурниці піймала.

Дарина: Мама татові двічі не повторює. Вона повторює по сто разів..

Саша: І вишенька на торті - сьогодні для вас Спеціальні кориспонденти провели власне розслідування і готові вам оголосити результати свого соціологічного спостереження.

Дарина: Отож, пряме включення  з «нижнянської лавки».

З нами на зв’язку спеціальний кориспондент Євгенія Бобенич.

Саша:   Євгенія, ви в етері.

Женя: Добрий день, студія. Як чуєте мене?

Дарина: Добрий день, Євгенія. Чуємо і бачимо тебе добре.

Готові слухати. Що цікавенького почула,записала на «нижнянській лавці»?

Женя: О-о-о… почула і записала цілий «Сімейний статут» або іншими словами «Мама завжди права!».

Дарина: О-о-о… вельми інтригуюче! Уважно слухаємо.

Женя: Отже, «Сімейний статут» від мам нижнього кінця села по пунктах:

Пункт  1. Мама права.

Пункт  2. Незважаючи ні на що, мама все одно права.

Пункт  3. Мама не кричить - вона звертає увагу на важливі речі.

Пункт  4. Мама не сварить - вона радить.

Пункт  5. Мама не пиляє - вона акцентує деталі.

Пункт  6. Мама не сперечається - вона пояснює ситуацію.

Пункт  7. Мама не висить в Інтернеті - вона йде в ногу з часом.

Пункт  8. Мама не валяється на дивані - вона медитує.

Пункт  9. Мама не байдикує - вона розслабляється.

Пункт 10. Якщо мама не права, дивись пункт перший!

Пункт 11. Мама не карає – вона вчить.

Пункт 12. Мама не засиділась з телефоном – вона здійснює інформаційний обмін на актуальні теми.

 Пункт 13. Мама не скандалить – вона емоційно висловлює зацікавленість.

Пункт 14. Мама не забула про кухню – вона піклується про вашу фігуру.

Пункт 15. Мама не позбавляє права вибору – вона вказує єдино правильне рішення.

 

Дарина: Та-а-а-к… нічогенький статут. Що тут скажеш… сучасні в нас мами. Дякуємо, Євгеніє. До наступного включення.

 

Женя:  До побачення, студія.

 

Саша: Сподіваємось нашим глядачам сподобався репортаж Євгенії.

А зараз з нами на зв’язку наш 2-гий спеціальний кориспондент

Аліна Бегені. Пряме включення з верхнього кінця села. Локація – зона відпочинку «Беседка біля басейну».

 

Аліна:  Добрий день, студія. Як чуєте мене?

 

Саша: Чуємо і бачимо. Добрий день, Аліна. Готова поділитись з нами результатами свого соціологічного спостереження?

 

Аліна: Так, звичайно. До вашої уваги моє спостереження за дітьми під час відпочинку

на тему «Чого навчила нас мама».  Зачитую по пунктах:

 

Пункт 1. Мама навчила мене долати неможливе: "Закрий рот і їж суп".

 

Пункт 2. Мама навчила мене поважати чужу працю: "Якщо ви зібралися повбивати один одного, йдіть на вулицю, я тільки що долівки вимила".

 

Пункт 3. Мама навчила мене вірити в Бога: "Молися, щоб ця гидота відіпралася".

 

Пункт 4. Мама навчила мене мислити логічно: "Тому, що я так сказала, ось чому".

Пункт 5. Мама навчила мене думати про наслідки: "Ось вивалишся зараз з вікна, не візьму тебе з собою в магазин".

 

Пункт 6. Мама навчила мене стійкості: "Не вийдеш з-за столу, поки не доїси".

 

Пункт 7. Мама пояснила мені причинно-наслідкові зв'язки: "Якщо ти зараз не перестанеш ревти, я тебе відшльопаю".

 

Пункт 8. Мама навчила мене не заздрити: "Та у світі мільйони дітей, яким не так пощастило з батьками, як тобі".

 

Пунк 9. Мама навчила мене як стати дорослим: "Якщо не будеш їсти овочі, ніколи не виростеш".

 

Пункт 10. Мама навчила мене сміливо дивитися в майбутнє: "Уж постривай, вдома я з тобою поговорю".

 

Аліна: У мене все. Студія…

Саша: Дуже дякуємо, Аліна. Чудовий репортаж. До наступних зустрічей.

Аліна:  До побачення.

 

Дарина: Виходить, що не тільки мами, а й їхні діточки в нас продвинуті – ведуть розмови на цікаві сучасні теми. І це чудово – в ногу з часом – тільки так.

 

На жаль час новин добіг кінця і я маю попрощатись з вами.

 

Саша: З вами була Дарина Висоцька. До побачення, Дарино.

 

Дарина: До побачення.

 

Саша: А ми продовжуємо.

Шановні  мами!  А  чи  добре  ви  знаєте  своїх  дітей ?

Давайте  перевіримо  за  допомогою  прямої телефонної лінії.

Телефонуйте в студію. Номер на екрані. Від нас – запитання, від вас – відповідь.

Ну то що, знайдуться сміливі мами?

Саша: О, дзвінок в студію – перша відважна мама.

Вас вітає телеканал Бегендят +. На зв’язку ведучий Олександр Чухра. Відрекомендуйтесь, будь ласка, ви в прямому етері.

Глядачка: ….

Саша: Дуже приємно. Готові вислухати три запитання?

Глядачка:

Саша: (запитання для мам)

1.     З  якою  вагою  народилася  ваша  дитина ?

2.     Якого зросту був ваш син-донька при народженні?

3.     Коли (в якій годині) народився ваш син (донька)?

4.     Яке  перше  слово  вимовила  ваша  дочка ( син ) ?

5.     Яка  улюблена  страва  вашої  дочки ?

6.      Коли  у  вашого  малюка  виріс  перший  зуб ?

7.     Коли ваш малюк ступив перший крок?

8.      Якого  кольору  очі  Вашої  дитини ?

9.     Які  мультики  любить  дивитися  Ваш  малюк ?

10.                                                                                          Який найоригінальніший подарунок  ви  подарували  своїй  мамі  на День матері?

11.                                                                                          Розгадайте  загадку. Що не поміститься навіть у найбільшу каструлю?  (Кришка від неї).

12.                                                                                          В  які  ігри  Ви  граєтесь  зі  своєю  дитиною ?

13.                                                                                         Чим  захоплюється  Ваша  дитина ?

14.                                                                                         Який любимий предмет у Вашої доньки (сина) в школі?

15.                                                                                         Ким мріє стати?

Дякую, що зателефонували.  В нас наступний дзвінок в студію.

…………..

Саша: Молодці наші мами! Чудово! Справились на відмінно!

А зараз для вас наступний блок нашої програми «Вітаємо любих мам».

Тож, зустрічайте, прекрасні матусі, своїх чудових дітей оплесками.

                             (заходять діти)

Андріана:   Наші любі, добрі мами,

                      Дуже любимо ми вас!

                      А тепер ловіть скоріше

                      Поцілуночки від нас.

                           (пісня «Цьомки для мами»)

                              (танець «Рушники»)

Дарина:

Не забуду, матусю, ніколи
Я ті ночі і ті рушники. 
Вишивала мені ти в них долю,
Не на день, не на два — на роки.

 

Рушники, рушники, рушники —
Це дороги, які нас єднають,
Це прожиті з тобою роки, 
Які в спогади нас повертають.

 

Андріана:

Рушники, рушники, рушники — 
Це родини життя оберіг,
Це птахи, в яких виросли крила,
Повертають завжди на поріг.

 

Женя:

Ти всю душу і серце вкладала,
І всміхались веселі рядки,
Ти всі ночі у них проживала,
Всю любов віддала для доньки.
 
І куди б не пішла я в дорогу,
Зігрівають мене відчуття — 
Я у мріях повернусь додому,
Де висять рушники на життя.

 

Аліна:

Вишиванка – символ України,
Віддзеркалення вкраїнської душі,
Де рясніють кетяги калини
Й мамина сльоза на полотні.

               (кладуть рушники на стіл)

Саша:     Мамо моя рідна і єдина,
                Ластівко добра і теплоти,
                Я для тебе був і є дитина,
                І для мене найдорожча ти.
                Доки в грудях буде серце битись,
                Втратити тебе я так боюсь.
                Я на тебе хочу надивитись,
                За здоров’я Богу помолюсь.

                          (пісня «Молитва за маму»)

Аліна:    Сьогодні у світлому залі 
                Під поглядом теплих очей 
                Ми вас, наші мами, вітаєм 
                Від імені вдячних дітей! 

                Хай дзвенить повсюди пісня 
                Про найкращих наших мам! 
                Ми за все, за все на світі 
                Щиро дякуємо вам!

 

                              (пісня «Хочу привітати»)

Дарина:   Можна у світі чимало зробити:

                   Перетворити зиму на літо,

                   Можна моря й океани здолати,

                   Гору найвищу штурмом узяти,

                   Можна пройти крізь пустелі та хащі.

                   Тільки без мами не можна нізащо,

                   Бо найдорожче стоїть за словами:

                   В світі усе починається з мами!..

                                    (пісня «Тільки мама»)

Андріана:    Для тебе, матусю, пісні я співаю.

                      Про тебе, рідненька, вірші я читаю.

                      Бо ти - найдорожча,  найкраща, свята!

                      Ти - щедрість, ти – ніжність і ти доброта.

                                        (пісня «Мамине сонечко»)

Женя:     Ти навчила мене, нене, любить Україну –

                 Нашу славну, наймилішу,  рідну, солов'їну!

                 Ти навчила шанувати українську мову,

                 Щедру землю, світ чудовий, пісню колискову.

                 Ти навчила мене, мамо, щоденно молитись,

                 Тож за це тобі я щиро хочу поклонитись.

                 Я тобі вклоняюсь, люба, низенько-низенько

                                  (вклоняються мамам)

                 За турботу, за неспокій, за щире серденько.

                                      (пісня «Мамочка»)

                   (дарують квіти, листівки)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вітання колегам бібліотекарям

Сценарій до Дня Незалежності України 2022 р.

Зиму проводжали, весну закликали.